Sunday, February 3, 2013

Kelas jahit tudung lycra di Kolej Komuniti Klang


bengkel tudung 2013
26 Januari 2013 yang lalu,
saya diberi peluang untuk mengajar kelas jahit tudung
di Kolej Komuniti Klang.
Kelas bermula pada pukul 8 pagi dan habis pada pukul 12 tengahari.

Saya rasa seronok mengajar mereka sbb saya dapat  student yang sangat sporting...
Terima kasih kepada pihak kolej komuniti Klang yang sudi beri peluang untuk saya berkongsi ilmu yang sedikit ni...
Paling mengembirakan,
selepas tamat kelas ada peserta yang terus dapat tempahan :) semoga perkongsian ilmu ini dapat manfaat dan dapat membantu anda dan saya untuk lebih maju lagi ke hadapan Insya Allah...aamin

kalau nak tengok aksi2 student semasa kelas boleh tengok gambar kat album di
facebook page:


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...