Friday, June 8, 2012

Amplang & Kuih Cincin untuk di jual




Tawau terkenal dengan keropok Amplang (keropok ikan bulat2) dan biasanya kalau bertandang ke Sabah tidak lengkap sekiranya tidak membeli Ampang dan kuih cincin sebagai ole-ole. Oleh kerana banyak permintaan dari kengkawan masa keje kilang dulu i pon minta my mom hantar kan sedikit stok untuk pengemar Amplang dan kue cincin ni...

Sekiranya anda pengemar amplang dan kue cincin ni nak order boleh place order sekarang sementara stok masih ade k...


5 comments:

  1. salam perkenalan dear...

    singgah sini ternampak plak kuih cincin tu.. berapa dear jual?.. :)

    ReplyDelete
  2. salam kenal sis,

    Saya jual rm 17 sepeket, tapi stok baru jer habis, kalau nak boleh preorder yang fresh tapi kene tunggu 1-2 weeks la :)

    ReplyDelete
  3. Slm,stok baru dh sampai?sy nk order kuih cincin

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam,

      saya tengah kumpulkan oder, en zakibiojaya boleh add saya di fb sbb slalunya saya aktif update status di fb. TQ nak oder brp bungkus?

      Delete
  4. salam. saya nak tanya, stok kropok amplang ade lagi x? tapi nak dalam kadar yang segera.dalam 2/3 paket.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...